Obserwatorzy

niedziela, 2 grudnia 2012

Original Source Chocolate & Mint Shower Gel

Zabójczo piękny zapach. Uwielbiam wszystko co pachnie i smakuje czekoladą i miętą.  Kupiłam go w Rossmannie za 5,99 zł. Seria Original Source ma szeroki wybór zapachów. Teraz do drogerii weszła seria świąteczna. Żel ma wspaniały dozownik. Samo nic nie wyleci. Tubka jest bardzo poręczna. Od razu po wyciśnięciu przypomina konsystencję galaretki ale po chwili staje się płynny. Niestety nie pozostawia po sobie zapachu na skórze.



PLUSY:
+zapach
+cena w promocji
+ do żelu można dobrać płyn do kąpieli i peeling o tym samym zapachu
+szeroka gama zapachów
+zapachy okolicznościowe
+dozownik
+poręczne opakowanie
MINUSY
-po umyciu zapach jest niewyczuwalny 

Czy kupię ponownie? TAK

Życzę miłej niedzieli! :)


4 komentarze:

  1. Wygląda ciekawie, mi akurat bardzo odpowiada to, że nie pozostawia zapachu na skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zachęciłaś mnie do kupna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, widzę ,że masz to co ja:D znaczy się podobne ;) też mam czekoladkę z mięta, ale w formie płynu do kąpieli. Użyłam wczoraj pół butelki (250ml) i po umyciu zapach utrzymywał się na skórze ;)

    OdpowiedzUsuń